20.10.09

Dålig uppdate.

Förlår för dålig uppdatering.
Men jag har inte orkat. Igår var jag så trött när jag kom hem att jag bara lade mig på sängen och tittade på livet ifagervik och halvsov. Jag var verkligen helt slut, men jag satt uppe ett tag i söndags och pluggade.
Och pluggar, det är precis vad jag gör nu också.
Och nu ser min lilla lista ut såhär:


Plugga till naturprov - klart
Frågor till praktiken - klart
Undersökning i affär - klart
Plugga till matte prov
Plugga idrotts teori
Skriva klart svenska redovisning
Svara på frågor i näringslära - klart

Så nu har jag tre saker kvar. Dock tre stora saker.
Men det är bara att sätta igång.
Jag hör av mig när jag har tid till det och då kanske jag kan skriva något som är lite roligare än att jag håller koll på vad jag måste ha gjort.

Puss på pannan! <3

Btw, mitt internet krånglar just nu. Så ni får överleva utan bilder i bloggen ett tag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar