29.11.08

Farmor dag.


Idag åkte jag till min farmor för att hämta raggsockor som hon varit så snäll och stickat åt mig. Det är så härligt att vara hemma hos farmor. Så mysigt att sitta vid hennes matbord i hennes lilla kök och småprata om allt mellan himmel och jord. Och hennes söta katter e bara så sjukt snälla och gosiga och då ska vi inte prata om hennes hund. Han blev överlycklig när jag kom. han kom framspringandes och skällde och viftade massa på svansen när jag kom. Jag blir så uppfylld av kärlek när jag är hos farmor. Hon är den som alltid finns där för mig (om man inte räknar med Tove för hon finns där oftare och vet lite mer om mig). Hur som helst så fick jag 4 par raggsockor och jag sitter här med ett par på fötterna redan. Dessutom så fick hon mer garn av mig så nu blir det ännu fler par :)

Kramkalas!

4 kommentarer:

  1. Hello Michis!
    Hoppas du har det bra i vintermörkret!
    När slutar ni skolan? Jag slutar på fredag! Ska bli SÅ skönt.
    Ville bara skicka en liten kram.

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam <3

    SvaraRadera
  2. Vad sköänt att höra. Då vet jag i alla fall att jag inte är ensam.. Har du också en ätstörning?
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Okej.. Lutar det mer åt anorexi eller mera åt bulimi?
    Eller du kanske inte vill prata om det.
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. ÅWH RAGGSOCKOR!<3

    SvaraRadera