17.10.09

Model lab och grejer

Hej bloggen.
Vad har hänt idag?

Själv vaknade jag vid 8. Gick ut på en långpromenad. Skönt!
Sedan gjorde jag lite situps och tittade på barnkanalen. <3


Vid 10 tog jag fram läxböckerna och började plugga lite smått. Sedan la jag ner 3 outfits som jag skulle ha på Model Lab. Det var roligt där. Pernilla som sminkade mig var verkligen jätte snäll och trevlig :)
Men det var lååååång väntan hela tiden så jag blev lite rastlös och irriterad. Så jag köpte faktiskt inte en enda bild pga det.
När jag satt på spårvagnen påväg därifrån ringde Pernilla och sa att jag ska höra av mig i veckan så får jag göra allting en gång till för att jag fick vänta så länge ;D

Ibland lönar det sig att tappa humöret lite smått.

Men jag hade en trevlig dag iaf och bilderna blev jag inte så jätte nöjd med. Det fanns vissa bra. Men dom är såååå dyra!

Hoppas att ni haft en trevlig dag.
Puss på mun!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar