16.10.09

Snö?!

Hej bloggen.
Hösten är hör och mörkret kryper sig på allt mer.
Fler och fler skippar tunna skinnjackor och tar på sig sina tjocka varma kläder.
Och idag har det snöat. I GÖTEBORG!!! :O
Det är ju galet, vi är inne i början av oktober och det har snöat.
Som tur är så lägger sig inte snön. Jag HATAR snö!!!!


Idag var det en hyffsat lugn dag i skolan. Svenska och utvecklingssamtal bara. Som ni såg i förra inlägget :P
Utvecklingssamtalet gick bra. Jag verkar ligga rätt bra till i ämnena. Gött!

Men vi har så sjukt mycket att göra i skolan nu.
Till nästa vecka har jag svenskaredovisning, naturprov, matteprov, idrottsprov, näringslära.
Den här helgen blir till att plugga.. Suck!!


Men men ha det så bra. Nu ska jag hem till min mor och hjälpa henne med lite outfits!
Imorgon blir det plugg och model lab! Yeeeaaah!!
Tack Joss, det är din förtjänst! ;D

Puss på mun! <3

1 kommentar:

  1. sv: tack så mycket
    ja klart jag kan fixa det :)
    när måste du senast ha den?

    SvaraRadera