15.10.09

Slutkörd?

Hej bloggen.
Hur mår folk idag?
Själv vet jag inte riktigt hur jag mår.


Det är så mycket som händer nu, både hemma och i skolan.
Det är mycket som ska vara klart på samma gång och jag är mer stressad än vad jag egentligen klarar av.
Jag förväntar mig en magkatarr snart, skulle jag tro. Och det förvånar mig inte om den kommer lagom till lovet, då allt lugnat sig och jag kan slappna av lite smått innan det är APU.
Jag kommer att gå in i väggen snart om det ska fortsätta i den här takten. Jag är så stressad att jag är spänd och orolig hela tiden. Kan inte sova på nättrena för att jag känner att jag måste plugga. Det här är INTE bra!


Idag ringde jag till min APU-plats och fick massa info ifrån en utav mina handledare. Hon heter Line, väldigt fint namn tycker jag.
Men jag tror att detta kan bli bra. Riktigt bra, faktiskt!


Nu ska jag försöka sova lite, måste trots allt orka med morgondagen.
Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar