29.10.09

Torsdag

Hej bloggen.
Sitter just här med tandborsetn i mun och väntar på Piingu!
Det var längesedan vi sågs nu och det ska bli mysigt att få träffa henne igen.
Med henne kan jag verkligen slappna av och bara vara mig själv. Och jag vet att jag kan vara helt ärligt mot henne, för hon kommer att stå kvar vid min sida vad jag än gör. Hon kommer att finnas hela vägen genom stormen. Och likaså kommer jag alltid att finnas vid hennes sida när hon har problem med någonting.

Idag ommer att bli en impulsiv dag ;)
Vi kommer att göra vad vi känner för typ. så som bara jag och Pingu gör liksom.
Plötsligt kanske det ringer på någons dörr för att vi ska säa hej och sedan gå :P
Det kommer i vilket fall bli en bra dag idag, det känner jag på mig.


Tack Sandra för din kommentar :)
Det värmer!


Vi hörs ikväll!
Puss på mun! <3

3 kommentarer:

  1. ah jo!! så var det för mig oxå förut!! för ett år sedan hängde xs enormt på mig och jag fick köpa kläder på barnavdelningar! hur kul är det? INTE KUL! dessa smala modeller förvränger vår bild hur en kvinna ska se ut. Ärligt talat... hur snyggt är det att vara pinnsmal?! se ut som en 9 åring i kroppen? inte snyggt!!!!

    SvaraRadera
  2. Du är så fin tjejen! Du är min idol! Kämpa på!!

    SvaraRadera