24.11.09

Hej.

Jag vet inte vart jag ska börja.
Det är med tårar rinnandes ner för mina kinder som jag sitter här och skriver.
Jag vet just nu varken ut eller in. Det verkar som att allt går fel.
Jag fattar inte ens själv att jag gör som jag gör. Varför behandlar jag mig själv såhär?
Varför är jag så elak mot folk i min omgivning? Folk som faktiskt bryr sig om mig?

Jag vet att det är saker jag gör som mina vänner blir riktigt oroliga över.
Ändå gör jag allt och är elak mot dom när dom frågar mig om det osv. Varför?
Hur blev det såhär och hur blev jag som jag just nu är?
Jag vill inte vara elak mot mina vänner.
Jag vill inte verka sur mot dom..
Ändå är det så det blir.
Varför?


Förlåt för konstigt inlägg!

4 kommentarer:

  1. sv: jasså? gud vad skumt, har aldrig haft det förut, trodde det var någon skum bieffekt av svinvaccinet :(
    men tack för svaret, då vet jag det :) som tur är så är det nästan borta nu.

    SvaraRadera
  2. Å lillan då.. vi kan gärna träffas.
    tänker på dig <3

    SvaraRadera
  3. Du trodde kanske att jag hade glömt låtlistan jag tänkte göra till dig till din 18-års fest i februari. Men icke, det har jag inte. Dock har jag kanske inte lagt ner supermycket jobb på den och många låtar är såna som jag gillade i höstas, men jag hoppas det duger. Har fixat så att du kan ändra i den själv också.

    http://open.spotify.com/user/izax/playlist/1MB2vjoFSQSl1PQlhLUSwF

    varsågod :)

    SvaraRadera
  4. Va! :-) Hade du gympa igår? I så fall var vi nära varann<3 Hoppas du har det bra! Kom på tonår nästa gång!!!
    Kram!

    SvaraRadera